Specjalizacja na studiach Psychologia w biznesie: Projektowanie doświadczeń klientów
Specjalność „Projektowanie doświadczeń klientów” to moduł kształcenia przygotowany z uwagi na nieustannie rozwijający się i wzbogacający rynek reklamy, ofert kierowanych do konsumenta oraz poszukiwania przez firmy i sprzedawców coraz to nowych możliwości oddziaływania na potencjalnego nabywcę.
Specjalność „Projektowanie doświadczeń klientów” jest propozycją dla osób, które interesują się tematyką marketingu i PR-u, reklamą, sprzedażą, budowaniem marki organizacji.
Zdobędziesz wiedzę z zakresu psychologii reklamy, badań rynku, zachowań konsumenckich, budowania marki organizacji, public relations, zarządzania marką i sprzedażą, pracy z emocjami i konfliktem; w pogłębiony sposób poznasz zachowania ludzkie w przestrzeni konsumenckiej oraz problemy, możliwości, wyzwania i zagrożenia, z jakimi mierzy się biznes podczas przygotowywania i oferowania dowolnego produktu lub usługi. Zyskasz narzędzia do pracy z zakresu rozpoznawania i analizowania zachowań konsumenckich, wpływania na nie przy jednoczesnym poszanowaniu zasad etyki i unikaniu manipulacji, wspierania firm i organizacji w budowaniu przekazów, które okażą się dla konsumenta atrakcyjne oraz wystrzeganiu się przekazów, które mogą wpłynąć destrukcyjnie na postrzeganie przez konsumenta zarówno produktu / usługi, jak i samej firmy / organizacji.
Absolwent Psychologii w biznesie I stopnia w zakresie zarządzania zachowaniami konsumentów będzie przygotowany do pracy w agencjach reklamowych i agencjach PR, agencjach konsultingowych, agencjach pracy, w małych i średnich przedsiębiorstwach, w korporacjach, w organizacjach i instytucjach nastawionych na bezpośredni kontakt z klientem, w biurach obsługi, firmach doradczych i szkoleniowych, mediach i organizacjach pozarządowych; może także rozpocząć prowadzenie własnej działalności.
Absolwent będzie mógł także podjąć pracę na stanowiskach związanych z marketingiem, reklamą i promocją, public relations, zarządzaniem projektami, zarządzaniem sprzedażą lub bezpośrednią sprzedażą, opracowywaniem, budowaniem i wdrażaniem strategii firmy oraz na stanowiskach samodzielnych, zespołowych i kierowniczych, jako członek zespołu, lider zespołu, manager, konsultant.
Ponadto dzięki zdobytym umiejętnościom i kompetencjom absolwent kierunku psychologia w biznesie będzie przygotowany do samodzielnego prowadzenia szkoleń z zakresu psychologicznych i ekonomicznych aspektów zachowań konsumenckich dla pracowników, zespołów, liderów i firm.
Zapisz się