Projekt podejmuje dwa najpilniejsze wyzwania w Europie.
- Po pierwsze tworzenie nowych, bardziej atrakcyjnych i innowacyjnych metod nauczania przedmiotów ścisłych w szkołach średnich.
- Po drugie zaangażowanie młodego pokolenia w zapobieganie zmianom klimatu i przygotowanie ich do działania w sprawie zmian klimatu zarówno w bliskiej jak i dalekiej przyszłości.
Nazwa projektu: Climate change offers an open door to students’ re-engagement in science
Numer projektu: 2020-1-DK01-KA201-075029
Strona www: https://climatechangeeducationerasmusplus.blogspot.com/p/idea.html
Czas trwania: 01/10/2020 – 31/03/2023
UCZNIOWIE I NAUCZYCIELE
Rezultat 1: Szkolny przewodnik po edukacji na temat zmian klimatycznych.
Rezultat 2: Dlaczego nastoletnie dziewczęta powinny angażować się w edukację naukową opartą na zmianach klimatycznych?
Rezultat 3: Edukacja dotycząca zmian klimatu – wideo.
DECYDENCI W DZIEDZINIE INNOWACYJNOŚCI EDUKACJI
Rezultat 4: Platforma do angażowania nastoletnich uczniów w naukę.
Rezultat 5: Angażowanie młodych pokoleń w zapobieganie zmianom klimatycznym poprzez innowacyjną edukację.
Professionshøjskolen Absalon – koordynator (Dania)
ANS Collegium Balticum (Polska)
SERŠ Maribor (Słowenia)
Liceum Ogólnokształcące z Oddziałami Dwujęzycznymi im. A. Mickiewicza (Polska)
Pasvalio Lėvens Pagrindinė Mokykla (Litwa)
Instituto de Enseñanza Secundaria La Consulta 205 PS (Hiszpania)
Platon Schools – Εκπαιδευτήρια Πλάτων (Grecja)
Working with europe (Hiszpania)