CEL PROJEKTU:
Celem projektu jest polepszenie programu szkoleniowego dedykowanego osobom dorosłym w obszarze kluczowych kompetencji i podstawowych umiejętności. Projekt kładzie szczególny nacisk na przeciwdziałanie analfabetyzmowi wśród osób dorosłych i podnoszenie ich kompetencji cyfrowych. Wspomniane ograniczenia zmniejszają konkurencyjność na rynku pracy zdefiniowanej w projekcie grupy docelowej. Głównym założeniem przedsięwzięcia jest zatem promowanie ściślejszej współpracy osób dorosłych ze światem społeczno-gospodarczym przez analizę i zdefiniowanie indywidualnych potrzeb tej grupy.
- NAZWA PROJEKTU: Digital community and Innovation in aduLt educAtion in Basic Skills
- NUMER UMOWY PROJEKTU: 2016-1-FR01-KA204-023952
- CZAS TRWANIA: 01/09/2016- 31/08/2019
- STRONA PROJEKTU: www.dilabs.eu
EFEKTY PROJEKTU:
- Zestaw narzędzi i przewodnik metodologiczny do efektywniejszego wdrażania programów szkoleniowych dedykowanych osobom dorosłym w obszarze kluczowych kompetencji i podstawowych umiejętności
- Filmy prezentujące wykorzystywanie w praktyce (pracy zawodowej) kluczowych kompetencji i podstawowych umiejętności w wybranych przez kraje partnerskie dziedzinach aktywności zawodowej
- Podręczniki szkoleniowe dla szkoleniowców i dla dorosłych podnoszących swoje kwalifikacje w obszarze kluczowych kompetencji
PARTNERZY:
- Universite des Sciences et Technologies de Lille – Lille I univ-lille1.fr (Francja)
- Associazione di Promozione Sociale Futuro Digitale futurodigitale.org
- (Włochy)
- Inercia Digital S.L. inerciadigital.com (Hiszpania)
- GLAFKA s.r.o. glafka.cz (Czechy)
- Hogskolen I Oslo Og Akershus www.hioa.no (Norwegia)
- Agrupamento de Escolas Júlio Dantas aejd.pt (Portugalia)
- Instituto de Educacion Secundaria Jacarandá iesjacaranda.es (Hiszpania)